Αρχική ΣελίδαΧάρτης ΙστοτόπουΧρήσιμοι ΣύνδεσμοιNewsletterΑγγελίεςΕπικοινωνίαΦόρουμ
 
 
main
 
 
27 Απρ 2024
Είσοδος Χρήστη
Ανάκτηση Κωδικού
Δεν έχετε λογαριασμό;
Εγγραφή
lailias.gif
lailias.gif
oth_ktiria.gif
 
dhpethe3.jpg
banner_mouseio_fusikis_istorias.jpg

banner_mouseio_elias.jpg
 oasis.jpg

deyas.jpg
 weather_serres.jpg
Αρχική Σελίδα arrow Ενημέρωση Πολιτών arrow Συνεδριάσεις ΟΠΑΚΠΑ

Ενημέρωση Πολιτών / Αποφάσεις Δημάρχου
Φίλτρο: Εμφάνιση #:
Ανάθεση καθηκόντων ταμειακού διαχειριστή Ν.Π.Δ.Δ. στον υπάλληλο της Τοπικής Κοιν. Ορεινής 10-2-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                              Σέρρες,  10 Φεβρουαρίου
ΝΟΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                                                                Aριθμ. Πρωτ.  6332
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚ/ΚΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
                   
Θέμα : Ανάθεση καθηκόντων ταμειακού διαχειριστή Ν.Π.Δ.Δ. στον υπάλληλο της Τοπικής Κοινότητας Ορεινής, Τράκα Νικόλαο του Κωνσταντίνου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού.


   ΑΠΟΦΑΣΗ  370
  Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
   Έχοντας υπόψη :

  1. Την αριθμ. 1/154/7-5-2003 απόφαση του Προέδρου της Κοινότητας Ορεινής με την οποία ορίστηκε ειδικός ταμίας της πρώην Κοινότητας Ορεινής ο Τράκας Νικόλαος του Κωνσταντίνου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού.
  2. Tην αριθμ. 12/102/3-1-2011 απόφαση Δημάρχου Σερρών με την οποία ο Τράκας Νικόλαος του Κωνσταντίνου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού τοποθετήθηκε από 3/1/2011 στο Κατάστημα της Δημοτικής Ενότητας Ορεινής.
  3. Την διατάξεις των άρθρων 102 και 103 του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης».
  4. Την ανάγκη εξυπηρέτησης των Ν.Π.Δ.Δ., Κοινοτικός Παιδικός Σταθμός και ΚΕΦΟ, της πρώην Κοινότητας Ορεινής, μέχρι της συγχωνεύσεως αυτών κατά τις παραπάνω διατάξεις του Ν.3852/2010.
  5. Tις διατάξεις των άρθρων 48 και 51 του Β.Δ. 17-5/15-6-1959 «περί οικονομικής διοικήσεως και λογιστικού των Δήμων και Κοινοτήτων» (ΦΕΚ 114/τ.Α΄/1959).
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

  1. Αναθέτουμε στον Τράκα Νικόλαο του Κωνσταντίνου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού την για λογαριασμό μας ενέργεια όλων των πληρωμών εξόδων και εισπράξεων των Ν.Π.Δ.Δ. της πρώην Κοινότητας Ορεινής, ήτοι: Κοινοτικού Παιδικού Σταθμού και Κ.Ε.Φ.Ο.
  2. O παραπάνω ταμειακός διαχειριστής για κάθε του ενέργεια και για λογαριασμό μας πληρωμή που θα ενεργήσει, υπέχει προσωπική ευθύνη για την ύπαρξη χρηματικού εντάλματος ή άλλου τίτλου υπέρ του δικαιούχου, καθώς και την ταυτότητα και το γνήσιο της υπογραφής της εξοφλητικής απόδειξης τούτου ή του πληρεξουσίου αυτού ή του νόμιμου δικαιούχου ή προκειμένου περί νομικών προσώπων του νόμιμου αντιπροσώπου τούτων.
  3. Πληρωμές που θα ενεργηθούν κατά παράβαση των ορισμών τούτων, καταλογίζονται με απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου σε βάρος του ανωτέρω ταμειακού διαχειριστή, έχοντας δικαίωμα αναγωγής  κατά του λήπτου.
  4. Για κάθε παραλαβή εισπράξεως εσόδων θα εκδίδεται από τον διαχειριστή γραμμάτιο είσπραξης με χρηματικό λογ/σμό «τακτοποιητέες εισπράξεις» κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 58 του Β.Δ. 17-5/15-6-1959.
  5. Από σήμερα έως και την ολοκλήρωση της συγχώνευσης των Ν.Π.Δ.Δ. να ολοκληρωθούν και οι διαδικασίες παράδοσης του ταμείου των ήδη λειτουργούντων Ν.Π.Δ.Δ. «Κοινοτικός Παιδικός Σταθμός» και «ΚΕΦΟ» της Δημοτικής Ενότητας Ορεινής.
Κοινοποίηση:                                                                Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ     
1. Τμήμα Δ/σεως                                                     ΔΙΟΙΚ/ΚΩΝ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
2. Τμήμα Ειδ. Ταμειακής Υπηρεσίας                                 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
3. Τμήμα Λογιστηρίου                                                               ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ
4. Τμήμα Υποστ.Συλ.Οργάνων
Υπηρεσίες μας                     
5. Δημοτική Ενότητα Ορεινής                                                   ΓΑΛΑΝΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ
6. Παιδικός Σταθμός Δημοτικής Ενότητας Ορεινής
7. ΚΕΦΟ Δημοτικής Ενότητας Ορεινής
8. Ενδιαφερόμενο υπάλληλο (με απόδειξη) 
Ανάθεση καθηκόντων έκδοσης και υπογραφής πιστοποιητικών 7-2-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                          Σέρρες  7-2-2011                   
ΝΟΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                                                    Αρ. Πρωτ. 5736
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                                                         
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚ/ΚΟΥ-ΟΙΚ/ΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚ/ΚΟΥ-ΟΙΚ/ΚΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Τηλ. 23210-83611

ΘΕΜΑ: Ανάθεση καθηκόντων έκδοσης και υπογραφής πιστοποιητικών

ΑΠΟΦΑΣΗ  343
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
 Έχοντας υπόψη:

  1.  Τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν.3463/2006 (ΦΕΚ 114Α/2006 Δ.Κ.Κ.) «Εξουσιοδότηση υπογραφών».
  2.   Τις αρίθμ. 54/9/3-1-2011, 100/10/3-1-2011 και 101/11/3-1-2011 αποφάσεις Δημάρχου με τις οποίες οι παρακάτω υπάλληλοι τοποθετήθηκαν στις Δημοτικές Ενότητες Λευκώνα, Σκουτάρεως και Κ.Μητρούση αντίστοιχα.
  3. Τις υπηρεσιακές ανάγκες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών των Δημοτικών Ενοτήτων.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Αναθέτουμε τα καθήκοντα έκδοσης και υπογραφής πιστοποιητικών που προκύπτουν από τα βιβλία και τα αρχεία που τηρούνται στην Δημοτική Ενότητα, όπως ακολουθεί:

  1. Δημοτική Ενότητα Σκουτάρεως                                                                                                               Έκδοση και Υπογραφή:           Βαδαρλή Γαρυφαλλιά με αναπληρώτρια την Γεωργούλα Βαλεντίνη Έκδοση:                                  Θεοδωρίδου Αργυρούλα                                        Έκδοση:                                  Γεωργούλα Βαλεντίνη
  2. Δημοτική Ενότητα Κ.Μητρουσίου  :                                                                                                      Έκδοση και Υπογραφή:           Μπιτζίδης Νικόλαος με αναπληρωτή τον Μπούτη Πασχάλη Έκδοση:                                  Πάντσιου Βασιλική  
  3. Δημοτική Ενότητα Λευκώνα                                                                                                           Έκδοση και Υπογραφή:           Τσακίρη Χαϊδω με αναπληρώτρια την Γιοβάνογλου Ευαγγελία
Οι ανωτέρω υπάλληλοι θα εκδίδουν πιστοποιητικά :α) γεννήσεως (για διαβατήριο, ταυτότητα, εντοπιότητα, σχολική χρήση), β) οικογενειακής κατάστασης, γ) πλησιεστέρων συγγενών, δ) οικογενειακής κατάστασης τύπου 1,2 (στρατολογίας), ε) οικογενειακής κατάστασης τύπου ΟΓΑ στ) αγαμίας, στ) ιθαγένειας, ζ) συντηρήσεως, καθώς επίσης και βεβαιώσεις: α) μονίμου κατοικίας β) ταυτοπροσωπίας , γ) ότι βρίσκεται στη ζωή (για εξωτερικό) και δ)για την έκδοση παντός τύπου πιστοποιητικών που εκδίδονται από το Τμήμα Δημοτολογίου.


Κοινοποίηση:  
1.Εθνικό Τυπογραφείο-Καποδιστρίου 34
10432 Αθήνα                                                                        Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
(για δημοσίευση στην Εφημερίδα                                      Δ/ΚΩΝ-ΟΙΚ/ΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
Της Κυβερνήσεως)                                                         ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ       
2.Τμήμα Δ/σεως                                                                     & ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ
3.Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης & Ληξιαρχείου                                  
4. Ενδιαφερόμενους υπαλλήλους                                          
5. Δημ.Ενότητα Σκουτάρεως,Κ.Μητρούσι
και Λευκώνα                                                                   ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΓΑΛΑΝΗΣ
Εξουσιοδότηση υπογραφών Aντιδημάρχων - Προέδρων 7-2-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                          Σέρρες  7-2-2011                   
ΝΟΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                                                    Αρ. Πρωτ.5735
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                                                         
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚ/ΚΟΥ-ΟΙΚ/ΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚ/ΚΟΥ-ΟΙΚ/ΚΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Τηλ. 23210-83611

ΘΕΜΑ:  Εξουσιοδότηση υπογραφών

ΑΠΟΦΑΣΗ  342
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
 Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 88 του N. 3463/06 (ΦΕΚ 114/08.06.2006 τεύχος Α') «Δημοτικός & Κοινοτικός Κώδικας», περί εξουσιοδότησης υπογραφών.
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 81 παρ.1 του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87/7.6.2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης».
  3. Τις διατάξεις του άρθρου 83 παρ.8 του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87/7.6.2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης».
  4. Την με αρίθμ. 172/20-1-2011 απόφασης ορισμού Αντιδημάρχων με πρόσθετες αρμοδιότητες.
  5. Τις υπηρεσιακές ανάγκες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών των Δημοτικών Ενοτήτων.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Αναθέτει την υπογραφή με εντολή του, όπως ακολουθεί:

Α) Στους αντιδημάρχους: Δημοτικής Ενότητας Σκουτάρεως Γρηγοριάδη Παναγιώτη, Δημοτικής Ενότητας Κ.Μητρούσι Χράπα Παντελή και Δημοτικής Ενότητας Λευκώνα Μυστακίδη Παύλο: α)τη βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής, β)την βεβαίωση και μεταβίβαση ζώων και γ)την αγροτική άδεια σε υπηρετούντες στρατιώτες, εκτός των αντίστοιχων Δημοτικών Κοινοτήτων.

Β) α. Στον Καδή Γεώργιο, Πρόεδρο του Συμβουλίου της Δημοτική Ενότητας Σκουτάρεως, 1)απουσιάζοντος ή κωλυομένου του αρμοδίου κατά τόπο και καθ' ύλη Αντιδημάρχου κ. Γρηγοριάδη Παναγιώτη, την υπογραφή των εγγράφων και αποφάσεων και της εν γένει αλληλογραφίας της Δημοτικής Ενότητας Σκουτάρεως, 2α) τη βεβαίωση του γνήσιου της υπογραφής, 2β)τη βεβαίωση και μεταβίβαση ζώων και 2γ)την Αγροτική Άδεια σε υπηρετούντες στρατιώτες της Δημοτικής Κοινότητας Σκουτάρεως.

β. Στον Μπεκτσή Αριστείδη, Πρόεδρο του Συμβουλίου της Δημοτική Ενότητας Καπετάν Μητρούση, 1)απουσιάζοντος ή κωλυομένου του αρμοδίου κατά τόπο και καθ' ύλη Αντιδημάρχου κ. Χράπα Παντελή, την υπογραφή των εγγράφων και αποφάσεων και της εν γένει αλληλογραφίας της Δημοτικής Ενότητας Καπετάν Μητρούση, 2α)τη βεβαίωση του γνήσιου της υπογραφής, 2β) τη βεβαίωση και μεταβίβαση ζώων  και 2γ) την Αγροτική Άδεια σε υπηρετούντες στρατιώτες της Δημοτικής Κοινότητας Κ.Μητρουσίου.

γ. Στην Πολατίδου Γεσθημανή, Πρόεδρο του Συμβουλίου της Δημοτική Ενότητας Λευκώνα, 1) απουσιάζοντος ή κωλυομένου του αρμοδίου κατά τόπο και καθ' ύλη Αντιδημάρχου κ.Μυστακίδη Παύλου την υπογραφή των εγγράφων και αποφάσεων και της εν γένει αλληλογραφίας της Δημοτικής Ενότητας Λευκώνα, 2α)τη βεβαίωση του γνήσιου της υπογραφής, 2β) τη βεβαίωση και μεταβίβαση ζώων  και 2γ) την Αγροτική Άδεια σε υπηρετούντες στρατιώτες της Δημοτικής Κοινότητας Λευκώνα.

Κοινοποίηση:                                                                       Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
1.Γραφείο Δημάρχου                                    
2.Τμήμα Δ/σεως                                                             
3.Ενδιαφερόμενους Προέδρους                              
4. Ενδιαφερόμενους Αντιδημάρχους                                                         ΠΕΤΡΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ 
Τροποποίηση τοποθέτησης Υπαλλήλων πρώην Δήμου Καπ.Μητρούση 26-1-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                 Σέρρες  26-1-2011
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                                                                  Αρ. Πρωτ. 3524
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ
Τηλ. 23210- 83611 (εσωτ.111)
Fax.23210 22187

ΘΕΜΑ: Τροποποίηση εν μέρει της αρ.101/11/3-1-2011 απόφασης Δημάρχου.

ΑΠΟΦΑΣΗ  238
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
 Έχοντας υπόψη:


1.Την αρ. 101/11/3-1-2011 απόφαση Δημάρχου με την οποία τοποθετήθηκε ο Χαρίσης Χαρίσης του Πασχάλη, υπάλληλος του πρώην Δήμου Καπετάν Μητρούσι, στο Τμήμα Τεχνικών Έργων και Κτηματολογίων.

2.Το γεγονός ότι ο υπάλληλος Χαρίσης Χαρίσης του Πασχάλη είναι υπάλληλος του κλάδου ΔΕ24 Ηλεκτρολόγων.

3.Την ανάγκη αξιοποίησης του προσωπικού του Δήμου και στελέχωσης των υπηρεσιών του Δήμου Σερρών.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Τροποποιούμε την αριθμ.101/11/3-1-2011 και τοποθετούμε από 26 Ιανουαρίου 2011 τον Χαρίση Χαρίση του Πασχάλη με βαθμό Δ΄  του κλάδου ΔΕ24 Ηλεκτρολόγων στο Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Εφαρμογών.
Η αμοιβή του παραπάνω θα βαρύνει τις πιστώσεις της υπηρεσίας όπου τοποθετείται.

Κοινοποίηση:                                                                      Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
1.Τμήμα Δ/σεως                                                          Δ/ΚΩΝ-ΟΙΚ/ΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
2.Τμήμα Λογιστηρίου                                                 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ     
3.Τμήμα Ταμείου                                                                   & ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ
4.Τμήμα Υποστήριξης Σ.Ο.                                       
6. Τμήμα Τεχνικών Έργων-Κτηματολογίων                    
7. Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Εφαρμογών                        ΓΑΛΑΝΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ
8. Γραφείο Τύπου
9. Δημοτική Ενότητα Καπ. Μητρουσίου
10. Ενδιαφερόμενο Υπάλληλο

Ορισμός πρακτικογράφου Δημοτικής Ενότητας Σκουτάρεως 17-1-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                     Σέρρες, 17 Ιανουαρίου 2011
ΔΗΜΟΣ  ΣΕΡΡΩΝ                                                                      Aριθμ. Πρωτ.   2033
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Τηλ.  23210 - 83627

Θέμα : Ορισμός υπαλλήλων προς γραμματειακή υποστήριξη και τήρηση των πρακτικών συνεδριάσεων των συμβουλίων της δημοτικής ενότητας Σκουτάρεως.


ΑΠΟΦΑΣΗ  127
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
Έχοντας υπόψη :

1.      Τις διατάξεις του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
      Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης».
2.      Τις διατάξεις του άρθρου 86 του Ν. 3463/2006 (ΦΕΚ 114 Α΄/8-6-2006) «Κύρωση Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων».
3.      Τις διατάξεις των άρθρων 8, 83 και 84 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης»
4.      Την ανάγκη της γραμματειακής υποστήριξης και της τηρήσεως των πρακτικών των συνεδριάσεων των συμβουλίων της δημοτικής κοινότητας Σκουτάρεως και των τοπικών κοινοτήτων: α)Αγίας Ελένης,  β) Αδελφικού, γ) Βαμβακούσσης, δ) Κάτω Καμήλας, ε) Κουβουκλίων, στ) Κουμαριάς, ζ) Κωνσταντινάτου, και η) Πεπονιάς.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Αναθέτουμε από 17 Ιανουαρίου 2011 και εφεξής την ευθύνη της γραμματειακής υποστήριξης και της τηρήσεως των πρακτικών των συνεδριάσεων των συμβουλίων:
1)      της δημοτικής κοινότητας Σκουτάρεως  και  της τοπικής κοινότητας Κουβουκλίου στον υπάλληλο του Δήμου Κουτρουβέλη Ιωάννη του Αλεξίου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού,
2)      των τοπικών κοινοτήτων Αγίας Ελένης και Πεπονιάς στην υπάλληλο του Δήμου Γεωργούλα Βαλεντίνη του Παναγιώτη με βαθμό Β΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού
3)      των τοπικών κοινοτήτων Αδελφικού και Βαμβακούσσης στην υπάλληλο του Δήμου Βαδαρλή Γαρυφαλλιά του Ανδρέα με βαθμό Β΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού
4)      της τοπικής κοινότητας Κάτω Καμήλας στον υπάλληλο του Δήμου Αλεξούδη Εμμανουήλ του Πέτρου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού,
5)      της τοπικής κοινότητας Κουμαριάς στην υπάλληλο του Δήμου Γαβρά Αντιγόνη του Ιωάννη με βαθμό Β΄ του κλάδου ΠΕ9 Γεωπονικού,
6)      της τοπικής κοινότητας Κωνσταντινάτου στην υπάλληλο του Δήμου Θεοδωρίδου Αργυρούλα του Σπυρίδωνος με βαθμό Β΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού.
                                                                                                

Κοινοποίηση:                                                                Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ     
                                                                ΔΙΟΙΚ/ΚΩΝ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ                         
1.Τμήμα Δ/σεως                                   ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ
2. Τμήμα Ειδικής Ταμειακής Υπηρεσίας
3. Τμήμα Λογιστηρίου                                                                                              
4. Τμήμα Υποστ.Συλ.Οργάνων                                                                                          
    Υπηρεσίες μας                                                           ΓΑΛΑΝΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ
5. Δημοτική Κοινότητα Σκουτάρεως 
6. Ενδιαφερόμενους υπαλλήλους
Εξουσιοδότηση υπαλλήλων προς διαχείριση των παραβόλων για την άδεια διαμονής των υπηκόων τρίτων χωρώ Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                         Σέρρες 12-1-2011
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                                                                            Αρ. Πρωτ. 1360
Ταχ. Δ/νση: Μεραρχίας 1
Τηλ. 23210- 83627 (εσωτ. 127)
Fax: 23210-22187

ΘΕΜΑ: Εξουσιοδότηση υπαλλήλων προς διαχείριση των παραβόλων για την άδεια διαμονής των υπηκόων τρίτων χωρών.

ΑΠΟΦΑΣΗ 89
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
Έχοντας υπόψη:
 
1)      Τις διατάξεις του άρθρου 86 του Π.Δ. 3463/2006 (ΦΕΚ 114Α)
2)      Τις διατάξεις του άρθρου 92 παρ. 1 και 2 του Ν.3386/2005.
3)      Την αριθμ. 17460/05/30-9-2005 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης «Παράβολα για την άδεια διαμονής των υπηκόων τρίτων χωρών».
4)      Το γεγονός  ότι στο Γραφείο αλλοδαπών του Δήμου Σερρών υπηρετούν οι υπάλληλοι μας:
·        Χρυσούλα Αλεξάκη του Γεωργίου, με βαθμό Α' του κλάδου ΔΕ Δ/κών - Γραμματέων και
·        Πασχαλίδου Αικατερίνη του Ευστρατίου, με βαθμό Δ' του κλάδου ΠΕ Δ/κου-Οικονομικού

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

            Εξουσιοδοτούμε τις υπαλλήλους μας:
·        Χρυσούλα Αλεξάκη του Γεωργίου, με βαθμό Α' του κλάδου ΔΕ Δ/κών - Γραμματέων και
·        Πασχαλίδου Αικατερίνη του Ευστρατίου, με βαθμό Δ' του κλάδου ΠΕ Δ/κου-Οικονομικού
την εν γένει διαχείριση των παραβόλων για την άδεια διαμονής των υπηκόων τρίτων χωρών.

  Κοινοποίηση:                                                               Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
                                                                         Δ/ΚΩΝ-ΟΙΚ/ΚΩΝ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ           
1.Δ.Ο.Υ. Α'                                                                       ΗΛ/ΚΗΣ  Δ/ΣΗΣ          
    Μεραρχίας... - Ενταύθα                                                   & ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ
2. Τμήμα Υποσ.Συλ. Οργάνων
3. Γραφείο Αλλοδαπών - Υπηρεσίες μας                     
4. κ.κ. Χρυσούλα Αλεξάκη                                                 
        Πασχαλίδου Αικατερίνη- Υπαλλήλους μας                       ΓΑΛΑΝΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ
Επικύρωση διαβατηρίου και λοιπών δικαιολογητικών για την χορήγηση άδειας διαμονής 10-1-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                  Σέρρες  10-1-2011
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                                                                              Αριθμ.Πρωτ. 755
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ
 Ταχ. Δ/νση:  Μεραρχίας 1
Τηλ.   23210-83611
Fax: 23210-22187

ΘΕΜΑ: Επικύρωση διαβατηρίου και λοιπών δικαιολογητικών για την χορήγηση άδειας διαμονής.

ΑΠΟΦΑΣΗ  68
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
Έχοντας υπόψη:

1.      Τις διατάξεις της αριθμ. 13703/2007 (ΦΕΚ 1135/τ.Β/6-72007) απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης περί καθορισμού των απαιτούμενων δικαιολογητικών για την χορήγηση και ανανέωση της άδειας διαμονής, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.3386/2005, με τις οποίες  για την χορήγηση άδειας για όλους τους τύπους αδειών διαμονής απαιτείται  μεταξύ των άλλων δικαιολογητικών και :
·        Ακριβές φωτοαντίγραφο όλων των σελίδων ισχύοντος διαβατηρίου ή ταξιδιωτικού εγγράφου αναγνωρισμένου από την χώρα μας με την προβλεπόμενη ισχύουσα θεώρηση εισόδου.

2.      Το γεγονός ότι στον Δήμο μας λειτουργεί υπηρεσία έκδοσης αδειών παραμονής η οποία εξετάζει την πληρότητα των δικαιολογητικών και διαβιβάζει υπηρεσιακά και σε πρωτότυπη μορφή ολόκληρο τον φάκελο στην υπηρεσία αλλοδαπών  και Μετανάστευσης της Περιφέρειας και στο οποίο υπηρετεί η υπάλληλος μας Καραμανάβη Μεταξία του Γεωργίου με βαθμό Β  του κλάδου ΠΕ  Παιδαγωγών.

  ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ

3.      Αναθέτουμε στην υπάλληλο του Γραφείου Έκδοσης Αδειών Παραμονής Καραμανάβη Μεταξία του Γεωργίου με βαθμό Β  του κλάδου ΠΕ  Παιδαγωγών, τον έλεγχο  και την επικύρωση σε φωτοαντίγραφα όλων  των σελίδων ισχύοντος διαβατηρίου, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί μόνο για την έκδοση άδειας διαμονής  και θα διαβιβασθεί στην υπηρεσία αλλοδαπών και Μετανάστευσης της Περιφέρειας καθώς επίσης και όλων των απαραίτητων δικαιολογητικών.



Εσωτερική Διανομή:                                                 Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
1.Τμήμα Δ/σης                                                Δ/ΚΩΝ- ΟΙΚ/ΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
2.Τμήμα Δ.Σ.                                                           & ΗΛ/ΚΗΣ ΔΙΑΚ/ΣΗΣ
3.Γραφείο Αλλοδαπών - Υπηρεσίες μας             
4.Καραμανάβη Μεταξία - Υπάλληλό μας                  ΓΑΛΑΝΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ
Ορισμός πρακτικογραφων Δημου και Τοπικών Κοινοτήτων 7-1-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                      Σέρρες,  7 Ιανουαρίου 2011
ΔΗΜΟΣ  ΣΕΡΡΩΝ                                                       Aριθμ. Πρωτ.   590
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Τηλ.  23210 - 83627

Θέμα : Ορισμός υπαλλήλων α) προς γραμματειακή υποστήριξη και τήρηση των πρακτικών συνεδριάσεων των συμβουλίων των δημοτικών ενοτήτων Ορεινής και Α. Βροντούς και των τοπικών κοινοτήτων Οινούσας, Επταμύλων και Ελαιώνα και β) προς τήρηση πρακτικών συνεδριάσεων του συμβουλίου της δημοτικής κοινότητας Σερρών.

ΑΠΟΦΑΣΗ  60
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
Έχοντας υπόψη :

1.      Τις διατάξεις του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης».

2.      Τις διατάξεις του άρθρου 86 του Ν. 3463/2006 (ΦΕΚ 114 Α΄/8-6-2006) «Κύρωση Κώδικα Δήμων και    Κοινοτήτων».

3.      Τις διατάξεις των άρθρων 8, 83 και 84 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης».

4.      Την ανάγκη της γραμματειακής υποστήριξης και της τηρήσεως των πρακτικών των συνεδριάσεων των συμβουλίων των δημοτικών ενοτήτων Ορεινής και Α. Βροντούς και των τοπικών κοινοτήτων Οινούσας, Επταμύλων και Ελαιώνα.

5.      Την αριθμ. 48/314/5-1-2011 απόφαση Δημάρχου με την οποία η υπάλληλος του Δήμου Νούνη Βασιλική του Γεωργίου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΤΕ Βρεφονηπιοκόμων μετακινήθηκε από το Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης-Ληξιαρχείου στο Τμήμα Υποστήριξης Συλλογικών Οργάνων και στην οποία ανατέθηκε η γραμματειακή υποστήριξη του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Σερρών.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Αναθέτουμε από 7 Ιανουαρίου 2011 και εφεξής:
Α) την ευθύνη της γραμματειακής υποστήριξης και της τηρήσεως των πρακτικών των συνεδριάσεων των συμβουλίων:
1)  της τοπικής κοινότητας Ορεινής στον υπάλληλο του Δήμου Τράκα Νικόλαο του Κωνσταντίνου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού,
2) της τοπικής κοινότητας Α. Βροντούς στην υπάλληλο του Δήμου Μέλλιου Παναγιώτα του Δημητρίου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ38 Χειριστών Η/Υ,
3) της τοπικής κοινότητας Οινούσας στην υπάλληλο του Δήμου Γαλάνη Δέσποινα του Παύλου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ Διοικ/κών Γραμματέων,
4)της τοπικής κοινότητας Επταμύλων στην υπάλληλο του Δήμου Σαριάδου Ραχήλ του Σωκράτη με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ Διοικ/κών Γραμματέων,
5)της τοπικής κοινότητας Ελαιώνα στον υπάλληλο του Δήμου Θεοδωρίδη Αθανάσιο του Σπυρίδων με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ Διοικ/κών Γραμματέων.
Β) την ευθύνη της τηρήσεως των πρακτικών των συνεδριάσεων της δημοτικής κοινότητας Σερρών στην Νούνη Βασιλική του Γεωργίου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΤΕ Βρεφονηπιοκόμων.                     

Κοινοποίηση:                                                                Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ     
                                                               ΔΙΟΙΚ/ΚΩΝ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ                        
 1.Τμήμα Δ/σεως                                   ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ
2. Τμήμα Ειδ. Ταμειακής Υπηρεσίας
3. Τμήμα Λογιστηρίου                                                                                              
4. Τμήμα Υποστ.Συλ.Οργάνων                                                                                          
    Υπηρεσίες μας                                            
5. Δημοτική Κοινότητα Σερρών                                  ΓΑΛΑΝΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ
6. Τοπικές Κοινότητες (Ορεινής,
    Α. Βροντούς, Οινούσας, Επταμύλων, Ελαιώνα)
7. Ενδιαφερόμενους υπαλλήλους      
Τοποθέτηση υπαλλήλων πρωην Κοινότητας Ορεινής 3-1-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                          Σέρρες   3-1-2011
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                                                                     Αρ. Πρωτ. 102
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ
Τηλ. 23210- 83611 (εσωτ.111)
Fax.23210 22187

ΘΕΜΑ: Τοποθέτηση  υπαλλήλων. 


ΑΠΟΦΑΣΗ    12
 
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
 Έχοντας υπόψη:

1.      Το άρθρο 254 του Ν.3852/7-6-2010 σύμφωνα με το οποίο το μόνιμο και με σχέση εργασίας Ι.Δ.Α.Χ. προσωπικό των συνενωμένων δήμων και κοινοτήτων καθίσταται, αυτοδικαίως, προσωπικό του νεοσύστατου Δήμου.

2.      Τις διατάξεις του άρθρου 86 του Ν.3463/2006 (ΦΕΚ 114Α /2006 Δ.Κ.Κ.) «Αρμοδιότητες Δημάρχου», σε συνδυασμό με τις διατάξεις του από 17-3-1959 Β.Δ. «περί οικονομικής διοικήσεως και λογιστικού των Δήμων και Κοινοτήτων».

3.      Τις διατάξεις του άρθρου 72 του N.3584/2007 « περί κυρώσεως του κώδικα κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων ( ΦΕΚ 143/28-6-2007 τ.Α).

4.      Το γεγονός ότι στην Κοινότητα Ορεινής υπηρετούν οι  υπάλληλοι: α) Τράκας Νικόλαος του Κωνσταντίνου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού, β) Δεμερτζής Ιωάννης του Γεωργίου με βαθμό  του κλάδου ΥΕ16 Εργάτης γενικών Καθηκόντων και γ) Οικονόμου-Κρουστάλλη Κυριακούλα του Χρήστου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ1 Διοικητικού,

5.      Την ανάγκη αξιοποίησης του προσωπικού του Δήμου και στελέχωσης των υπηρεσιών του Δήμου Σερρών.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Τοποθετούμε από 3 Ιανουαρίου 2011 τους παρακάτω υπαλλήλους του Δήμου:
 Α) Στο Τμήμα Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου Σερρών:
·        Την Οικονόμου-Κρουστάλλη Κυριακούλα του Χρήστου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ1 Διοικητικού.
Β) Στο Τμήμα Τεχνικών Έργων-Κτηματολογίων
·        Τον Δεμερτζή Ιωάννη του Γεωργίου με βαθμό  του κλάδου ΥΕ16 Εργάτης γενικών Καθηκόντων
Γ) Στο Κατάστημα της Δημοτικής Ενότητας Ορεινής
·        Τον Τράκα Νικόλαο του Κωνσταντίνου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού (Ληξίαρχος).
Η αμοιβή των παραπάνω θα βαρύνει τις πιστώσεις της υπηρεσίας όπου τοποθετούνται.                                                                      
Κοινοποίηση                                                           Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ   
1.Τμήμα Δ/σεως                                              
2.Τμήμα Λογιστηρίου                                                      
3.Τμήμα Ταμείου
4.Τμήμα Υποστήριξης Σ.Ο.                                           ΠΕΤΡΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ
5. Τμήμα Τεχνικών Έργων-Κτηματολογίων
6. Δημοτική Ενότητα Ορεινής
7. Ενδιαφερόμενους Υπαλλήλους

Τοποθέτηση υπαλλήλων πρωην Κοινότητας Άνω Βροντούς 3-1-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                            Σέρρες  3-1-2011
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                                                                        Αρ. Πρωτ. 103
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ
Τηλ. 23210- 83611 (εσωτ.111)
Fax.23210 22187

ΘΕΜΑ: Τοποθέτηση  υπαλλήλων. 

ΑΠΟΦΑΣΗ  13
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
 Έχοντας υπόψη:

1.      Το άρθρο 254 του Ν.3852/7-6-2010 σύμφωνα με το οποίο το μόνιμο και με σχέση εργασίας Ι.Δ.Α.Χ. προσωπικό των συνενωμένων δήμων και κοινοτήτων καθίσταται, αυτοδικαίως, προσωπικό του νεοσύστατου Δήμου.

2.      Τις διατάξεις του άρθρου 86 του Ν.3463/2006 (ΦΕΚ 114Α /2006 Δ.Κ.Κ.) «Αρμοδιότητες Δημάρχου», σε συνδυασμό με τις διατάξεις του από 17-3-1959 Β.Δ. «περί οικονομικής διοικήσεως και λογιστικού των Δήμων και Κοινοτήτων».

3.      Τις διατάξεις του άρθρου 72 του N.3584/2007 « περί κυρώσεως του κώδικα κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων ( ΦΕΚ 143/28-6-2007 τ.Α).

4.      Το γεγονός ότι στην Κοινότητα Άνω Βροντούς υπηρετεί η  υπάλληλος: α) Μέλλιου Παναγιώτα του Δημητρίου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ38 Χειριστών Η/Υ,

5.      Την ανάγκη αξιοποίησης του προσωπικού του Δήμου και στελέχωσης των υπηρεσιών του Δήμου Σερρών.

  ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Τοποθετούμε από 3 Ιανουαρίου 2011 την παραπάνω υπάλληλο του Δήμου:
 Α) Στο Κατάστημα της Δημοτικής Ενότητας Άνω Βροντούς
·        Μέλλιου Παναγιώτα του Δημητρίου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ38 Χειριστών Η/Υ, (Ληξίαρχος).
Η αμοιβή των παραπάνω θα βαρύνει τις πιστώσεις της υπηρεσίας όπου τοποθετούνται.                                                                     

Κοινοποίηση                                                           Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ   
1.Τμήμα Δ/σεως                                              
2.Τμήμα Λογιστηρίου                                                      
3.Τμήμα Ταμείου
4.Τμήμα Υποστήριξης Σ.Ο.                                           ΠΕΤΡΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ
5. Δημοτική Ενότητα Άνω Βροντούς
6.Ενδιαφερόμενη Υπάλληλο
Τοποθέτηση υπαλλήλων πρωην Δήμου Σκουτάρεως 3-1-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                 Σέρρες  3-1-2011
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                                                                  Αρ. Πρωτ. 100
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ
Τηλ. 23210- 83611 (εσωτ.111)
Fax.23210 22187

ΘΕΜΑ: Τοποθέτηση  υπαλλήλων. 

ΑΠΟΦΑΣΗ  10
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
 Έχοντας υπόψη:


Τοποθέτηση υπαλλήλων πρωην Δήμου Λευκώνα 3-1-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                 Σέρρες  3-1-2011
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                                                                  Αρ. Πρωτ. 54
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ
Τηλ. 23210- 83611 (εσωτ.111)
Fax.23210 22187

ΘΕΜΑ: Τοποθέτηση  υπαλλήλων.


ΑΠΟΦΑΣΗ  9
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
 Έχοντας υπόψη:

Τοποθέτηση υπαλλήλων πρωην Δήμου Καπετάν Μητρούση 3-1-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                            Σέρρες  3-1-2011
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                                                                        Αρ. Πρωτ. 101
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ
Τηλ. 23210- 83611 (εσωτ.111)
Fax.23210 22187

ΘΕΜΑ: Τοποθέτηση  υπαλλήλων. 

ΑΠΟΦΑΣΗ  11
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
 Έχοντας υπόψη:

Ορισμός υπαλλήλου προς γραμματειακή υποστήριξη και τήρηση των πρακτικών συνεδριάσεων των συμβουλίων Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                      Σέρρες, 3 Ιανουαρίου 2011
ΔΗΜΟΣ  ΣΕΡΡΩΝ                                                       Aριθμ. Πρωτ.   122
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Τηλ.  23210 - 83627

Θέμα : Ορισμός υπαλλήλου προς γραμματειακή υποστήριξη και τήρηση των πρακτικών συνεδριάσεων των συμβουλίων της δημοτικής ενότητας Λευκώνα.

ΑΠΟΦΑΣΗ  18
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
Έχοντας υπόψη :



1.      Τις διατάξεις του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
         Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης».
2.      Τις διατάξεις του άρθρου 86 του Ν. 3463/2006 (ΦΕΚ 114 Α΄/8-6-2006) «Κύρωση Κώδικα
         Δήμων και Κοινοτήτων».
3.      Τις διατάξεις των άρθρων 8, 83 και 84 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της
         Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης»
4.      Την ανάγκη της γραμματειακής υποστήριξης και της τηρήσεως των πρακτικών των
         συνεδριάσεων των συμβουλίων της δημοτικής κοινότητας Λευκώνα και των τοπικών
         κοινοτήτων Χριστός και Καλών Δένδρων.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Αναθέτουμε από 3 Ιανουαρίου 2011 και εφεξής την ευθύνη της γραμματειακής υποστήριξης και της τηρήσεως των πρακτικών των συνεδριάσεων των συμβουλίων της δημοτικής κοινότητας Λευκώνα και των τοπικών κοινοτήτων Χριστός και Καλών δένδρων, στην υπάλληλο του Δήμου Σερρών Γιοβανόγλου Ευαγγελία του Αποστόλου, με βαθμό Γ΄, του κλάδου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού.

                                                                                            
Κοινοποίηση:                                                         Ο  ΔΗΜΑΡΧΟΣ   ΣΕΡΡΩΝ
1.Τμήμα Δ/σεως                                          
2. Τμήμα Ειδ. Ταμειακής Υπηρεσίας
3. Τμήμα Λογιστηρίου                                                     ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ                                                
4. Τμήμα Υποστ.Συλ.Οργάνων                                                                                          
    Υπηρεσίες μας                                                                                                   

5. Δημοτική Κοινότητα Λευκώνα 

6. Γιοβανόγλου Ευαγγελία

Ορισμός υπαλλήλων προς γραμματειακή υποστήριξη και τήρηση των πρακτικών συνεδριάσεων των συμβουλίων Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                          Σέρρες, 3 Ιανουαρίου 2011
ΔΗΜΟΣ  ΣΕΡΡΩΝ                                                                           Aριθμ. Πρωτ.   132
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Τηλ.  23210 - 83627

Θέμα : Ορισμός υπαλλήλων προς γραμματειακή υποστήριξη και τήρηση των πρακτικών συνεδριάσεων των συμβουλίων της δημοτικής ενότητας Καπ. Μητρουσίου.

ΑΠΟΦΑΣΗ  21
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
Έχοντας υπόψη :


1.      Τις διατάξεις του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της  Αποκεντρωμένης
         Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης».
2.      Τις διατάξεις του άρθρου 86 του Ν. 3463/2006 (ΦΕΚ 114 Α΄/8-6-2006) «Κύρωση Κώδικα
         Δήμων και Κοινοτήτων».
3.      Τις διατάξεις των άρθρων 8, 83 και 84 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης
         και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης»
4.      Την ανάγκη της γραμματειακής υποστήριξης και της τηρήσεως των πρακτικών των συνεδριάσεων
         των συμβουλίων της δημοτικής κοινότητας Μητρουσίου και των τοπικών κοινοτήτων:
         α)Αναγεννήσεως,  β)Άνω Καμήλας, γ) Βαμβακιάς, δ) Μονοκκλησιάς και ε) Προβατά,.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Αναθέτουμε από 3 Ιανουαρίου 2011 και εφεξής την ευθύνη της γραμματειακής υποστήριξης και της τηρήσεως των πρακτικών των συνεδριάσεων των συμβουλίων:
1)      της δημοτικής κοινότητας Μητρουσίου στον υπάλληλο του Δήμου Μπούτη Πασχάλη
         του Αθανασίου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΠΕ1 Δ/κού,
2)      των τοπικών κοινοτήτων Αναγεννήσεως και Βαμβακιάς στον υπάλληλο του Δήμου
         Σαμουηλίδη Γεώργιο του Χρήστου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΠΕ1 Δ/κού
3)      των τοπικών κοινοτήτων Άνω Καμήλας και Μονοκκλησιάς στον υπάλληλο του Δήμου
         Μπιτζίδη Νικόλαο του Γεωργίου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ38 Χειριστών Η/Υ,
4)      της τοπικής κοινότητας Προβατά στην υπάλληλο του Δήμου Πάντσιου Βασιλική του
        Αντωνίου με βαθμό Δ΄ του κλάδου ΔΕ1 Διοικ/κών.
                                     

Κοινοποίηση:                                                                Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ     
                                                                  ΔΙΟΙΚ/ΚΩΝ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ                         
1.Τμήμα Δ/σεως                                        ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ
2. Τμήμα Ειδ. Ταμειακής Υπηρεσίας
3. Τμήμα Λογιστηρίου                                                                                              
4. Τμήμα Υποστ.Συλ.Οργάνων                                                                                          
    Υπηρεσίες μας                                                           ΓΑΛΑΝΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ
5. Δημοτική Κοινότητα Μητρουσίου 
6. Ενδιαφερόμενους υπαλλήλους

Συγκρότηση Επιτροπής Απογραφής 3-1-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                        Σέρρες 3  Ιανουαρίου 2011
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                              
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
                                                                   Aριθμ. Πρωτ.  120

Τηλ.  23210 - 83627
Fax: 23210-22187

ΘΕΜΑ: Συγκρότηση Επιτροπής Απογραφής.

ΑΠΟΦΑΣΗ   16
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
Έχοντας υπόψη:


Επικύρωση αντιγράφων-βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής 3-1-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                                       Σέρρες  3-1-2010
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
                                                                    Aριθμ. Πρωτ. 107
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ                                              
Τηλ.  23210 - 83611
Fax: 23210-22187

ΘΕΜΑ: Επικύρωση αντιγράφων-βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής.

ΑΠΟΦΑΣΗ 7
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 11 του Ν. 2690/99
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 16 του Ν.3345/2005
  3. Τις διατάξεις των άρθρων 86 και 88 του Ν.3463/2006
  4. Το άρθρο 254 του Ν. 3852/2010
  5. Την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
  ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Αναθέτουμε από 3 Ιανουαρίου 2010 και στο εξής την  θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση αντιγράφων των πολιτών των πρώην Δήμων & Κοινοτήτων στους υπαλλήλους  που παραμένουν στις Δημοτικές και Τοπικές Κοινότητες ως εξής:
Α) Δημοτική Κοινότητα Λευκώνα:
  •     Γιοβάνογλου Ευαγγελία, με βαθμό Γ΄ του κλάδου ΠΕ Δ/κού-Οικ/κού.
Β) Δημοτική Κοινότητα Σκουτάρεως:

  • Αλεξούδης Εμμανουήλ, με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού
  • Βαδαρλή Γαρυφαλλιά, με βαθμό Β΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού
  • Γεωργούλα Βαλεντίνη, με βαθμό Β΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού
  • Κουτρουβέλης Ιωάννης, με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού
Γ)  Δημοτική Κοινότητα Κ.Μητρούση:

  • Βράτσιου Τριάδα, με βαθμό Γ΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού
  • Πάντσιου Βασιλική, με βαθμό Δ΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού
  • Μπιτζίδης Νικόλαος, με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ38 Χειριστών Η/Υ
  • Μπούτης Πασχάλης, με βαθμό Α΄ του κλάδου ΠΕ1Δ/κού
Δ)  Τοπική Κοινότητα Ορεινής:

  • Τράκας Νικόλαος, με βαθμό  Α΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού
Ε)  Τοπική Κοινότητα Άνω Βροντούς:

  • Μέλλιου Παναγιώτα, με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ38 Χειριστών Η/Υ
 

Κοινοποίηση:                                                    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ          
1. Τμήμα Δ/σης                                                     
2. Ενδιαφερόμενους Υπαλλήλους             
3. Δημοτικές & Τοπικές                                           ΠΕΤΡΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ
    Κοινότητες                                          
Επικύρωση αντιγράφων-Βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής 3-1-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                                          Σέρρες  3-1-2011
                                                                                                                            Αριθμ.Πρωτ. 116  
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ
Ταχ. Δ/νση: Μεραρχίας 1
Τηλ. 23210- 83627


ΘΕΜΑ:   Επικύρωση αντιγράφων-Βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής.
 

Α Π Ο Φ Α Σ Η  15
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
Έχοντας υπόψη:
 

1.      Τις διατάξεις του άρθρου 11 του Ν.2690/99
2.      Τις διατάξεις του άρθρου 16 του Ν. 3345/2005
3.      Τις διατάξεις των άρθρων 86 και 88 του Ν. 3463/2006 (ΦΕΚ Α114/8-6-2006) <Δημοτικός και Κοινοτικός Κώδικας>
4.      Την αριθμ. 509/2007 Απ. Δημάρχου με την οποία αναθέσαμε τη διεκπεραίωση διαφόρων αρμοδιοτήτων στους υπαλλήλους 1)Γαλάνη Δέσποινα του Παύλου με βαθμό Β του κλάδου ΔΕ Δ/κων Γραμματέων,  του Τοπικού Συμβουλίου του δημοτικού διαμερίσματος Οινούσας , 2)Σαριάδου Ραχήλ του Σωκράτη με βαθμό Α του κλάδου ΔΕ Δ/κων Γραμματέων, του Τοπικού Συμβουλίου του δημοτικού διαμερίσματος Επταμύλων,3)Θεοδωρίδη Αθανάσιο του Σπυρίδωνα με βαθμό Α του κλάδου ΔΕ Δ/κων Γραμματέων του Τοπικού Συμβουλίου του δημοτικού διαμερίσματος  Ελαιώνα
5.      Την καλύτερη εξυπηρέτηση των Πολιτών.

   Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Αναθέτουμε από 3 Ιανουαρίου 2011 και στο εξής στους υπαλλήλους μας 1) Γαλάνη Δέσποινα του Παύλου με βαθμό Α του κλάδου ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων 2)Σαριάδου Ραχήλ του Σωκράτη με βαθμό Α του κλάδου ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων και 3)Θεοδωρίδη Αθανάσιο του Σπυρίδωνα με βαθμό Α του κλάδου ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων    την θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση αντιγράφων των πολιτών των τοπικών κοινοτήτων Οινούσσας, Επταμύλων και Ελαιώνα

Κοινοποίηση:                                                                                        Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
1.Τμ. Δ/σης
2.Τμ. Υποστήριξης Συλλογικών Οργάνων
3Τοπική Κοινότητα Οινούσας
4.Τοπική Κοινότητα Επταμύλων
5.Τοπική Κοινότητα Ελαιώνα
6.Ενδιαφερομένους υπαλλήλους                                         ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ             
Επικύρωση αντιγράφων-βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής 3-1-2011 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                    Σέρρες 3-1-2011
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                                                                      Αριθμ. Πρωτ. 121
Τηλ. 23210- 83611 (Εσωτ. 111)
FAX: 23210-22187

ΘΕΜΑ: Επικύρωση αντιγράφων-βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής.

Α Π Ο Φ Α Σ Η  17
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 11 του Ν. 2690/99
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 16 του Ν.3345/2005
  3. Τις διατάξεις των άρθρων 86 και 88 του Ν.3463/2006
  4. Το άρθρο 254 του Ν. 3852/2010
  5. Το γεγονός ότι υπηρετούν ως ληξίαρχοι οι: α) Πελτόγλου Ηλίας του Νικολάου του τέως Δήμου Σερρών, β) Τσακίρη Χάιδω του Αλεξάνδρου του τέως Δήμου Λευκώνα, γ) Θεοδωρίδου Αργυρούλα του Σπυρίδωνα του τέως Δήμου Σκουτάρεως, δ) Βοζίκη Αικατερίνη του Γεωργίου του τέως Δήμου Καπετάν Μητρούση, ε) Μέλλιου Παναγιώτα του Δημητρίου της τέως Κοινότητας Άνω Βροντούς και στ) Τράκας Νικόλαος του Κων/νου της τέως Κοινότητας Ορεινής.
  6. Την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
  ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Αναθέτουμε από 3 Ιανουαρίου 2010 και στο εξής την  θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση αντιγράφων των πολιτών των πρώην Δήμων & Κοινοτήτων στους υπαλλήλους που έχουν ορισθεί Ληξίαρχοι και παραμένουν στις Δημοτικές και Τοπικές Κοινότητες ως εξής:

·        Δημοτική Κοινότητα Σερρών:
       Πελτόγλου Ηλίας του Νικολάου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού
·        Δημοτική Κοινότητα Λευκώνα:
       Τσακίρη Χάιδω του Αλεξάνδρου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΤΕ1 Βιβλιοθηκονόμων
·        Δημοτική Κοινότητα Σκουτάρεως:
      Θεοδωρίδου Αργυρούλα του Σπυρίδωνα με βαθμό  Β΄  του κλάδου ΔΕ1 Δ/κού
·        Δημοτική Κοινότητα Κ.Μητρούση:
      Βοζίκη Αικατερίνη του Γεωργίου του κλάδου ΔΕ Δ/κού
·        Τοπική Κοινότητα Άνω Βροντούς:
      Μέλλιου Παναγιώτα του Δημητρίου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ38 Χειριστών  Η/Υ
·        Τοπική Κοινότητας Ορεινής:
      Τράκα Νικόλαο του Κων/νου με βαθμό Α΄ του κλάδου ΔΕ Δ/κού.
   

Κοινοποίηση:                                                                                    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
1.Τμήμα Δ/σης                                                      
2.Τμήμα Λογιστηρίου                                    
3.Τμήμα Ταμείου                                                            ΠΕΤΡΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ                                          
4.Τμήμα Υ.Σ.Ο                                                     
5.Τμήμα Δημ.Κατάστασης-Ληξιαρχείου
    Υπηρεσίες μας
6. Δημοτική Κοινότητα Σκουτάρεως                               
7. Δημοτική Κοινότητα Κ.Μητρούση
8. Δημοτική Κοινότητα Λευκώνα
9.  Ενδιαφερόμενους υπαλλήλους
Αυτοδίκαιη απόλυση Ζαφειριάδου Άννας 3-1-11 Εκτύπωση

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                  Σέρρες 3 Ιανουαρίου 2011

ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                                                    Αρ. Πρωτ. 1

Τηλ.23210- 83627 (εσωτ.127)

   
ΘΕΜΑ: Αυτοδίκαιη απόλυση Ζαφειριάδου Άννας του Ευστρατίου.

 

ΑΠΟΦΑΣΗ  8
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
Έχοντας υπόψη:

1.      Τις διατάξεις του άρθρου 162 του Ν.3584/2007 ΦΕΚ 143 τ.Α΄
2.      Την αριθμ. 11161/604/27-2-2007 απόφαση Δημάρχου «περί διορισμού της Ζαφειριάδου Άννας του Ευστρατίου ως ιδιαιτέρας γραμματέως», η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 116/21-3-2007 τ. Υπαλλήλων Ειδικών θέσεων.
3.      Ότι ο προσλαβών την ανωτέρω δήμαρχος κ. Ιωάννης Βλάχος απέβαλε από 1-1-2011 την ιδιότητα του δημάρχου.
4.      Τον Ο.Ε.Υ. του Δήμου ΦΕΚ 1305/2-7-2009 τ.Β΄ .

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

            Απολύουμε αυτοδικαίως την Ζαφειριάδου Άννα του Ευστρατίου, εκ της οργανικής θέσεως της ιδιαιτέρας γραμματέως και απαλλάσσουμε αυτήν εκ των καθηκόντων της από 4-1-2011.
            Περίληψη της αποφάσεως αυτής  να δημοσιευθεί στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 
Κοινοποίηση:                                                           
 1.Αποκεντρωμένη Διοίκηση
    Μακεδονίας Θράκης                                                       Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
    Διοικητήριο
    Ενταύθα
2. Ζαφειριάδου Άννα (με απόδειξη)
    Ενταύθα                                                                          ΠΕΤΡΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ

Εσωτερική Διανομή:
1.Τμήμα Δ/σεως
2.Τμήμα Υποστήριξης Σ.Ο.
3.Τμήμα Ταμείου
4.Τμήμα Λογιστηρίου
   Υπηρεσίες μας

Πρόσληψη Γενικού Γραμματέα Θεμιστοκλέους 24-1-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                        Σέρρες 24 Ιανουαρίου 2011
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                                                          Aριθμ. Πρωτ.  3002
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ       

Α Π Ο Φ ΑΣ Η  199
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
Έχοντας υπόψη:
 

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 161 του Ν. 3584/2007 ««Κύρωση του κώδικα κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων»  (ΦΕΚ 143Α/28-6-2007).
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 21 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου (ΦΕΚ 1305/2-7-2009 τ.Β), οι οποίες μεταξύ των άλλων προβλέπουν και μία (1) θέση γενικού γραμματέα (άρθρο 161  Ν.3584/2007).
  3. Την εγκύκλιο αριθ. 55/74802/29-12-2010 «Οδηγίες σχετικά με το προσωπικό ειδικών θέσεων».
  4. Τις διατάξεις του άρθρου 86 του Ν.3463/2006 (ΦΕΚ 114Α /2006 Δ.Κ.Κ.) «Αρμοδιότητες Δημάρχου».
  5. Την αριθμ. 181/32/4-1-2011 απόφασή μας «περί πλήρωσης κενής θέσης Γενικού Γραμματέα» με εμπειρία και γνώση στα θέματα: Λειτουργίας της Αυτ/σης Α΄ και Β΄ βαθμού.
  6. Την αριθμ. 191/4-1-2011 δημόσια γνωστοποίηση μας, η οποία δημοσιεύθηκε στην τοπική εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ».
  7. Ότι στην γνωστοποίηση μας ανταποκρίθηκαν υποβάλλοντας σχετική αίτηση για τη θέση του γενικού γραμματέα του Δήμου Σερρών, με εμπειρία και γνώση στα θέματα: Λειτουργίας της Αυτ/σης Α΄ και Β΄ βαθμού οι κ.κ.
  • Θεμιστοκλέους Σοφοκλής    (Αρ.πρωτ. αιτήσεως  1410/12-1-2011)
  • Κουβόπουλος Μιχάλης         (  «      «            «        1549/13-1-2011)
  • Χαμάλη Γαλήνη                    (  «     «              «        1709/14-1-2011)
  • Αρβανιτίδου Πολύτιμη         (  «      «            «       1758/14-1-2011)
  • Ίλτσιος Γεώργιος                  (  «      «            «        2091/18-1-2011)
  • Μπόλλα Νικόλαος                (  «      «            «        2117/18-1-2011)
  • Τρανούδης Κων/νος              (  «      «            «        2133/18-1-2011)
  • Παπάζογλου Κλεονίκη          ( «      «              «        2139/18-1-2011)
  • Δημοσθένους Νικόλαος        ( «      «            «         2183/18-1-2011)
  • Πασχαλίδης Αλέξανδρος      ( «      «            «          2188/18-1-2011)
  • Θεοχάρη Αικατερίνη             (  «      «            «        2197/18-1-2011)
  • Δρονούδα Μαρία                   ( «      «            «         2212/18-1-2011)
  • Ομηρίδου Γεσθημανή            (  «      «            «        2216/18-1-2011)
  • Τζιάφα Ευτέρπη                     (  «      «            «        2432/19-1-2011)
  • Γεωργιάδου Αθηνά                ( «      «            «         2462/19-1-2011)

Πρόσληψη Ειδικού Συνεργάτη Γ.Ξυλογιάννη 24-1-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                        Σέρρες 24 Ιανουαρίου 2011
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                                                          Aριθμ. Πρωτ.  3001
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ       


Α Π Ο Φ ΑΣ Η  198
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 163 του Ν. 3584/2007 ««Κύρωση του κώδικα κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων»  (ΦΕΚ 143Α/28-6-2007).
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 21 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου (ΦΕΚ 1305/2-7-2009 τ.Β), οι οποίες μεταξύ των άλλων προβλέπουν και πέντε (5) θέσεις ειδικών συνεργατών (άρθρο 163  Ν.3584/2007).
  3. Την εγκύκλιο αριθ. 55/74802/29-12-2010 «Οδηγίες σχετικά με το προσωπικό ειδικών θέσεων».
  4. Τις διατάξεις του άρθρου 86 του Ν.3463/2006 (ΦΕΚ 114Α /2006 Δ.Κ.Κ.) «Αρμοδιότητες Δημάρχου».
  5. Την αριθμ. 197/33/4-1-2011 απόφασή μας «περί πληρώσεως κενών θέσεων ειδικών συνεργατών».
  6. Την αριθμ. 198/4-1-2011 δημόσια γνωστοποίηση μας, η οποία δημοσιεύθηκε στην τοπική εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ».
  7. Ότι στην γνωστοποίηση μας ανταποκρίθηκαν υποβάλλοντας σχετική αίτηση για τη θέση του ειδικού συνεργάτη σε θέματα «Τύπου, Ενημέρωσης, Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων.» οι κ.κ.
  • Ξυλογιάννης Γεώργιος           (Αρ.πρωτ. αιτήσεως  1467/13-1-2011)
  • Φιλίππογλου Αμαλία              (  «     «             «        1381/12-1-2011)
  • Ξανθόπουλος Ιορδάνης         ( «      «              «        1555/13-1-2011)
  • Μπαλάσκα Μαρία  ( «      «            «        2257/19-1-2011)
  • Χριστίνα Αλ-Νόφαλ              (  «      «            «        2357/19-1-2011)
Συμπλήρωση απόφασης ορισμού Αντιδημάρχων με πρόσθετες αρμοδιότητες 20-1-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                         Σέρρες, 20 Ιανουαρίου 2011
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                                                           Αριθ. Πρωτ: 2662

ΘΕΜΑ: Συμπλήρωση απόφασης ορισμού Αντιδημάρχων με πρόσθετες αρμοδιότητες

ΑΠΟΦΑΣΗ   172
Ο  ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
Έχοντας υπόψη:


1. Την αριθμ. 14/109/3-1-2011 απόφασή μας με την οποία ορίσαμε (7) αντιδημάρχους και τους μεταβιβάσαμε διάφορες αρμοδιότητες.

2.  Την ανάγκη της εύρυθμης λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου, την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την ανάγκη απλούστευσης της δημοτικής δράσης.


ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ - ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ 3-1-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                Σέρρες  3 Ιανουαρίου 2011
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ                                                          Αριθ Πρωτ: 109


ΘΕΜΑ: ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ


   ΑΠΟΦΑΣΗ   14

Ο  ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις των άρθρων 58, 59 και 282 του Ν. 3852/ 2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/7-6-2010 τ.Α΄), αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου.

2.  Την υπ' αριθμ. 45892/ 11.8.2010 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/ 2010 και αναλογική κατανομή πληθυσμού στις δημοτικές κοινότητες του άρθρου 2, παρ. 4 του Ν. 3852/ 2010, ο οποίος δεν είναι δυνατόν να κατανεμηθεί, λόγω ελλιπών στοιχείων τόπου εγκατάστασης» (Β' 1292), όπως ισχύει.

3. Τις προβλεπόμενες αρμοδιότητες των Δήμων από Ν.3463/2006 (Δ.Κ.Κ) ιδίως του άρθρου 75, και τις πρόσθετες αρμοδιότητες από Ν. 3852/2010 ιδίως του άρθρου 94.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ  
Α. ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Σερρών, με θητεία από  6 / 1 / 2011 μέχρι   5 / 1 /2013 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:





 
Δελτία Τύπου  (126 στοιχεία)
Ανακοινώσεις (74 στοιχεία)
ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ (10 στοιχεία)
Αποφάσεις Δημ. Συμβουλίου (19 στοιχεία)
Δελτία τύπου παλιοτέρων ετών (580 στοιχεία)
Εργασία στις Σέρρες (1 στοιχείο)
Προκηρύξεις Θέσεων (1 στοιχείο)
Συνεδριάσεις Δημ. Ενοτήτων (163 στοιχεία)
Συνεδριάσεις Τοπ. Ενοτήτων (129 στοιχεία)
Τομέας Αθλητισμού (24 στοιχεία)
Κέντρο συμβουλευτικής υποστήριξης γυναικών θυμάτων βίας (30 στοιχεία)
 
Αναζήτηση
android1.gif
 musicfestival2016.jpg
 serres100x.jpg
 aporimata.jpg
 antidhmarxies.jpg
 21111b.jpg
 tilefonikos_katalogos4.jpg
 electronic_services2.gif
 electronic_services_guide2.gif
 banner_diavgeia.png
 wifi4.jpg
apofaseis.jpg




 kadoi.jpg
20dimotiko.jpg
 ehealth.jpg
 teba_copy.jpg
 enclose.gif
 easy_copy.jpg
 
ksg6.jpg
 eco_festival.jpg
 musicfestival2.jpg
 kdbm.gif
 epix2015_copy.jpg
 docpie.jpg
 life_learning.jpg
 
 
 
Developed by OTS S.A.
   ©Copyright 2008 Δήμος Σερρών